Nou projecte : “DEIXA’NS CUIDAR-TE”.

Amb la col·laboració de l'Obra Social  La Caixa

Projecte per atendre a les persones a la seva pròpia llar.

La Fundació Serveis de Suport inicia un nou projecte a LLEIDA per atendre a les persones que necessiten ajuda a la seva pròpia llar, pel qual ha rebut el recolzament de l’Obra Social de La Caixa. La Fundació Serveis de Suport ha estat escollida entre moltes altres entitats per la qualitat del servei d’ajuda a domicili que realitza des de fa anys. El servei que prestem és professional, continuat i totalment adaptable a les necessitats de les persones ateses i de les seves famílies. Prioritzem l’atenció personalitzada, escoltant i recolzant a les persones que escullen ser ateses a casa seva. El nostre objectiu és cuidar la persona dins del seu entorn i donar temps de respir a les famílies cuidadores.

9 − 6 =