L’entitat

La Fundació Serveis de Suport és una entitat sense afany de lucre especialitzada en la prestació de serveis a les persones a domicili.

La Fundació Serveis de Suport es constitueix a l’any 2008 fruit de la voluntat de diverses entitats socials i de persones que formen part dels Serveis Socials de Juneda, municipi de Les Garrigues (Lleida), d’oferir a altres municipis de Catalunya serveis d’atenció domiciliària.

Els professionals de la Fundació provenen del Patronat Municipal Assistencial, i per tant, tots ells disposen d’una important experiència en gestió de Serveis Socials municipals. El patronat és entitat col·laboradora de l’ICASS des de 1994. L’experiència adquirida i l’acció duta a terme, ha fet que com a institució gaudeixi d’un bon prestigi dins del sector, que s’ha anat aconseguint mitjançant la seva trajectòria professional.

La Fundació Serveis de Suport, des del seu inici, va assumir la gestió dels servei d’atenció domiciliària de l’Ajuntament de Juneda. Actualment, gestiona els casos d’atenció domiciliària del Consell Comarcal de les Garrigues des de principis de 2008, i del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, des de principis de 2009.
entitat2