EMPRESA SOLIDÀRIA 2014

entitat2 L’Ajuntament de Lleida atorga el reconeixement institucional EMPRESA SOLIDÀRIA 2014 a la Fundació Serveis de Suport, per l’esforç i dedicació a favor de l’acció social. La proposta de reconeixement ha estat realitzada per l’Associació Salut Mental Ponent amb la qual es va col·laborar en projectes i accions de caire social. El proper dia 18 de febrer, a les 19 hores, al Saló de Plens de l’Ajuntament de Lleida, tindrà lloc l’acte de lliurament del reconeixement EMPRESA SOLIDÀRIA 2014.

− 1 = 2