Benvinguts a l’apartat d’actualitat de la Fundació Serveis de Suport!

Hola! Benvinguts l’espai d’actualitat de la Fundació Serveis de Suport. Aquest pretén ser el racó més dinàmic de la nostra web, en el que compartirem tant notícies com continguts d’actualitat sobre el nostre sector i la nostra activitat, consells de salut, beneficis d’algunes de les nostres teràpies, etc. Esperem que sigui del vostre interés!

Des de l'anyel Servei de Suport a la Vida Independent "Me'n vaig a casa" vol promocionar l'autonomia personal i la insercio social de la persona amb discapacitat intel·lectual fent possible l'oportunitat de decidir amb qui vol viure.

− 4 = 0